ساب دان

دانلود زیرنویس فیلم و سریال

ساب دان

دانلود زیرنویس فیلم و سریال

مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش ویژه برند داخلی

مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش ویژه برند داخلی

عنوان: مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش ویژه برند داخلی فرمت فایل: word تعداد صفحات: 40   تاکنون بدنه وسیعی از ادبیات موضوع جهت مشخص نمودن محدوده و فلسفه بازاریابی تبیین شده است که در تمامی آن ها برند نقش مرکزی ایفا نموده است (پالمر[1]، 1996). از برند به عنوان نماد خوش نامی سازمان یاد می شود و این موضوع تا جایی اهمیت پیدا کرده است که صاحب نظران این حوزه، برند را صاحب شخصیت می دانند. یکی از متفکران در همین مورد شخصیت برند را هسته مرکزی و نزدیک ترین...

دانلود جزوه
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.