ساب دان

دانلود زیرنویس فیلم و سریال

ساب دان

دانلود زیرنویس فیلم و سریال

مبانی نظری و پیشینه تحقیق آمیخته بازاریابی در آموزش عالی

مبانی نظری و پیشینه تحقیق آمیخته بازاریابی در آموزش عالی

عنوان: مبانی نظری و پیشینه تحقیق آمیخته بازاریابی در آموزش عالی فرمت فایل: word تعداد صفحات: 50   در دهه 1960، اصطلاح بازاریابی معمول شد. این مفهوم می­گوید همه چیز با نیازها و خواسته­های مصرف­کننده شروع می­شود. بازاریابی و مدیریت بازار یکی از شاخه­های مهم دانش مدیریت است که وظیفه اضلی آن شناخت نیاز و خواسته­های انسانی و رفع آن­ها از طریق فرایند مبادله منابع می­باشد(کاتلر و آرمسترانگ،15،1380). بازاریابی عبارت است از یک فرایند...

دانلود جزوه
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.